07 February 2014

Nieuwe rubriek - Wat eten we deze week?

Al sinds járen maak ik iedere week een weekmenu (vandaar ook de naam van het blog ;-)
Waarom? Ten eerste omdat ik maar 1x per week naar de supermarkt ga, ten tweede hoef ik zo maar 1x per week na te denken over wat we gaan eten en ten derde gooi ik zo minder eten weg omdat we maar met 3 zijn heb ik vaak restjes en op deze manier weet ik zeker dat ik ze ook op maak.

Dus een nieuwe rubriek! Vanaf nu zal ik (proberen) iedere vrijdag het menu voor de komende week met jullie te delen.

Komende week is al gelijk een "speciale" week want H. is van zondag tot woensdag op reis.

Het menu van komende week:

Vrijdag:
Schnitzels, gebakken aardappels en salade

Zaterdag:
Vitello Tonato (recept volgt later)
Ravioli met kip en champignons in een roomsaus - recept

Zondag:
Frites met biefstuk

Maandag:
Restje macaroni uit de diepvries

Dinsdag:
Kipprutje met aardappelpuree uit de oven - recept

Woensdag:
Salade nicoise met tonijn, boontjes en krieltjes - recept

Donderdag:
Restje bami uit de diepvries

Wat eten jullie deze week?

No comments: