11 November 2009

Sonja Bakker stopt ermee!


Ojee, wat lees ik nou weer in de Story, Weekend, Prive en Telegraaf: afslankgoeroe Sonja Bakker gaat ermee stoppen. Na tig kook/dieetboeken, een TV programma, verschillende columns en een glossy maandblad is ze volgens eigen zeggen helemaal OP. In plaats van het gewoon rustiger aan te gaan doen of wat dingen af te stoten neemt ze echter het resolute besluit om er gewoon HELEMAAL mee te stoppen. Wel een beetje drastisch als je het mij vraagt, lijkt me ook niet dat je dat dan kan volhouden om ineens helemaal niks meer te doen.

Anyway, alhoewel ik haar boeken nooit heb gekocht heb ik haar maandblad weleens gekocht en best leuk eigenlijk! Leuke, lekkere en makkelijke recepten en ook leuke verhalen en interviews.

Half Nederland zweert bij het dieet en ook in mijn familie zijn er een aantal heel wat kilootjes afgevallen door haar dieet te volgen.

Hier kan je het interview in de Telegraaf nog eens lezen.

No comments: